2009年10月31日星期六

回忆.

不懂要怎么写..
突然很恐惧写部落格了.
因为我真的累积了太多回忆..
那..我要从哪里开始呢. ?
先写还记得日期的吧.

25/10
my sis graduation.
She dreassed prety and wear a graduation hat.
=)
My parent felt happy and feel released when saw it.

27/10
美娴约我和祖浩去times square.
只为了要借 hotspot. (因为答应过老师会完成.) >.<
原本真的不是很想去的..
可是因为祖浩..
一切都改变了吧.?~
祖浩是所有人梦寐以求要约他出去的人eh.~
我们就在那roller和吹水吧..
或许听到很简单可是却很开心.. =)
我们去sg.w 途中遇到一群'大学生'..
她们叫我们支持..
我们写了名和签了名后..
她们问我们要支持多少钱... -.-

29/10
I woke early in the morning that day.
I have my breakfast and have my haircut arround 11.
then I go han ting house and fetch by his driver to Times Square.
(I go times square for twice in a week.)
We waited arround half hour then met them all.
We have a lot of fun and released every pressure we had. =)
Yi jie and mei qian really sing well. >.<
Mei qian and Ying Yao met those who trying to to cheat me to support them with money d '大学生'. -.-
I can't save them..
Ying yao bought which worth RM0.50 d pencil with RM20..
I met sophy. =)
We watched the new movie which released that day.
'Poker King'~
It's is really funny and recommended.~
=)
Mei qian ignored me for an whole day..

1 评论:

meishyan 说...

你不应该写'美娴约我和祖浩去times square'
你应该要这样写的:美娴约我,和祖浩去times square! :)

*我明明就只是约你罢了eh!
哈哈,我几时有约祖浩噢?
是他约我的啦!哈哈 :)
我在帮你修改语法!xP
p/s:快点改了它啊!!!! ^.=

喂!你是因为祖浩才出来的咩?@.@
原来不是为了陪我哒?
哇~~~哈哈 ==
好吧...

‘祖浩是所有人梦寐以求要约他出去的人eh.~’
讲真哒?
有咩?
有吗?
你不讲,我还真的不懂的咯! >.<

嗯嗯!哈哈,roller真的很好玩EH! :)
哈哈~下次要一大班人一起去会更好玩噢!! ^^
找一天啦....哈哈~

发表评论