2009年11月17日星期二

Thanks. =)

谢谢那些祝福我的人. =)
哭过了不再伤心了..
Thanks 凯玲提找一天的祝福.
Thanks sophy蕴怡 wishing me when 12.00am.
Thanks soon ching wishing me at 1.42am in the midnight.
Thanks 咏情, Julia楔玲胜来玮霖慧利 for wishing me happy birthday with sms. =)
Thanks 伊丽余芳奕翔Julia茗茵素均芷慧奕霖在 msn 的生日快乐.
Thanks 傢祺被我提醒后的生日快乐.
Thanks Aaron 请我吃了一餐.
Thanks 茗茵原谅我了. =)
Thanks Catherine put my wishing on her pm. =)
she forgot my birthday. =)
or just not meaning for her..

4 评论:

meishyan 说...

听说...我也有跟你讲[生日快乐]的喔! >.<

-XRomanceX- 说...

你的不算.
忘记礼物的人.
=)

crystalbabyz 说...

arh..!!!
晴阿~~是晴..T>T

[ | _l0v3 ] 说...

i don't have wish u la???T.T

发表评论