2009年9月12日星期六

爱得太深.

若爱得太深..
受伤害的. 反而是自己.
以前我一直等待着爱情.
因为我相信爱情..
存在着我的一切.
一切所做的.
都希望以后能有个很好的爱情.
听起来..
很像一个发梦的小妹妹愿望吧.?
哈哈..
或许..
它是在告诉着我.
爱情并不是我想的那样.
只不过它选择了伤害我的方式..
我不会再期望..

I met her today.
I will meet her every saturday..
with an excuse of tuition.
I saw her.
She cut her hair last week.
but I juz can memories it with a short moment with being a passer-by.
I think she didn't saw me.
I keep hiding myself.
I dunno how if I meet her.
What my face have to act be.
I hate to feel of stanger between us.
I wish to know ur everything.
I wish to know..

若什么事情都没发生过..
那有多好.
我们还是好朋友.
若你知道我跟你是同一间补习中心.
你会多开心.
当你见到我时..
大大声地呼叫我的名字.
开心地笑着..
我怀念那..
I miss it.

2 评论:

YANMEI. 说...

biiao love dao too xin ku

yUing 说...

let u free bah..
from the sadly love story...

发表评论